BTT pel Parc de la Serralada Litoral
Fecha 10 de Febrero de 2010
Tipo de excursión BTT
Dificultad PD+, 20 Km., +320m., -320m.

Després de deixar el cotxe al costat de can Boquet començo a enfilar-me per la pista que porta a Sant Mateu, és just després de Can Bernadó que trenco a l'esquerra per arribar-me fins el mirador del Turó d'en Cases (381 m).

Un cop feta la panoràmica de rigor faig mitja volta per tornar a cercar la pista que em durà al trencall on a la dreta pujo a Sant Mateu (499 m) i a l'esquerra el meu proper objectiu el Turó d'en Baldiri (425 m) on hi ha una torre de guaita dedicada a la prevenció d'incendis i d'es d'on és té una increïble vista panoràmica que avarca des de Llevaneres fins a Barcelona. Llàstima que no fa gens de vent i Barcelona està coberta de calitxa...

Un cop a la Torre, giro cua de nou per arribar altre vegada al trencall que m'ha de portar a Sant Mateu. Agafo la pista i poc abans d'arribar a Sant Mateu, faig una paradeta a la font que porta el mateix nom per fer algunes fotos... Tot seguit i al poc de pedalar em planto a l'ermita de Sant Mateu.

Faig un most, i continuo el camí fins arribar a Can Riera. A partir d'aquest punt, la pista passa a ser corriol i corriol de Motocross ja que està molt erosionat pels torrents que es creen els dies de pluja.

Durant una bona estona més de camí, transito per un "calvari" però finalment arribo a l'alçada de Can Ràpia (262 m) on em retrobo amb la pista que de pujada em portarà de nou a l'encreuament de Can Boquet.

Un total de 20 Km. amb recorreguts per tots els gustos, fins i tot alguns d'alta exigència tècnica, on acabem salvant aproximadament uns 320 m de desnivell.