|
|
| Excursiones para el 11 de Julio de 2008 | |
|
| Título |
Descripción |
|
Monte Elbrus
|
Nos vamos al elbrus con un amigo a finales de junio (27) hasta el 12 de julio, lo precios estan muy bien de la excursion y cuanto mas seamos mejor pq lo bajan, lo vuelo de avion un chollo i/v 250 euros quien quiera saber mas que me mande un mail a catriel_esp@hotmail.com o |
|
10a CAMINADA NOCTURNA del CER
|
DISSABTE, 12 DE JULIOL DE 2008
10a CAMINADA NOCTURNA
Sortim a descobrir i compartir les sensacions de la nit, envoltats per la natura i les ombres misterioses dels nostres boscos. Sorpresa de llums.
SORTIDA: A LES 21:30 HORES, DEL CENTRE EUDALD GRAELLS, LOCAL SOCIAL DEL C.E.RIPOLL.
DURADA APROXIMADA: 2 hores.
NOTES DE L'ORGANITZACIó:
Els menors de 16 anys, hauran de venir acompanyats d'un adult.
Cal portar calçat apropiat per caminar per la muntanya, un frontal o llanterna, una mica de menjar i beure i potser una peça de roba per protegir-nos de la frescor de la nit, quan ens aturem.
No cal inscriure's prèviament.
ORGANITZA:
CLUB EXCURSIONISTA RIPOLL
Local Social (Centre Eudald Graells).
Tel/Fax: 972 70 05 40
www.clubexcursionistaripoll.com
info@clubexcursionistaripoll.com |
|
|
VOLVER
(C) Rocs&Pics 2026 - Aviso Legal - Mapa Web
Todas las fotos de las crónicas están disponibles en resolución fotográfica bajo demanda expresa al grupo.
Para cualquier consulta escribir a: webmaster@rocsandpics.net
|